Klachten procedure

Inleiding
DressuurNatuurlijk / School voor mens en Paard streeft ernaar een professioneel en klantvriendelijk bedrijf te zijn, met als doel een optimale dienstverlening te bieden.

Wij hechten grote waarde aan de kwaliteit van onze dienstverlening en willen dat onze klanten tevreden zijn. Daarom vragen wij u om ons te informeren over welke klacht dan ook.

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent en we willen hier actief op inspelen. Uiteraard proberen we klachten altijd voor te zijn, zodat we tijdig verbeteringen kunnen doorvoeren.

Geheimhoudingsplicht
Voor alle betrokkenen bij de klachtenprocedure geldt een geheimhoudingsplicht met betrekking tot de vertrouwelijke gegevens die worden gebruikt bij de behandeling van de klacht. Wij streven naar een informele behandeling van de klacht, waarbij zorgvuldigheid en een behoorlijke afdoening vooropstaan.

Indienen van een klacht
U kunt uw klacht schriftelijk indienen via e-mail naar [email protected]. Vermeld in uw email duidelijk:

  • Uw naam
  • Uw adres
  • De datum
  • Een duidelijke en concrete omschrijving van het feit waar de klacht over gaat

Behandeling van de klacht
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 5 werkdagen een bevestiging. Wij streven ernaar om de klacht naar tevredenheid af te handelen binnen een termijn van 4 weken. Indien de afhandeling langer duurt dan 4 weken, ontvangt u hierover schriftelijk bericht via e-mail, inclusief een indicatie van de verwachte termijn waarop uitsluitsel kan worden gegeven.

Escalatie van de klacht
Indien de klacht niet intern naar tevredenheid kan worden afgehandeld, kan het geschil worden voorgelegd aan een onafhankelijke partij, wiens uitslag bindend is voorĀ alle partijen.

Toepasselijk recht
Op alle diensten die door DressuurNatuurlijk / School voor Mens en Paard worden aangeboden, is Nederlands recht van toepassing.

Registratie en Bewaring
Elke klacht wordt geregistreerd en wordt gedurende een periode van 2 jaar bewaard.